2013. június 24., hétfő

16.fejezet - Új románcok és Emily

Sziaasztok!Közelitünk az 1000 oldalmegjelenítéshez és ennek én nagyon örülök!^^És meg van 3 rendszeres olvasóval is bővültünk:DDNa jó szorakozást a következő részhez!:)^^

************************************************************************


    *Lousi szemszöge*


Nem értettem Harry-t de röhögtem rajta.Hogy került ő a parkba Lisával??xDDBiztos randiztak.
-És mért vagytok csurom vizesek?- kérdeztem és szakadtam a nevetéstől.
-Ne nevess Tomlinson!!Az hosszú történet, hogy mi történt az a lényeg hogy találkoztam Lisa-val a parkban és jött egy fotós én megijedtem és véletlenül belöktem Lisa-t a tóba aztán utána ugrottam és az én telóm a zsebemben volt és tönkre ment és Lisa telefonja le fog merülni szóval le is teszem gyere értünk szia!
-De Harry... - próbáltam még megkérdezni tőle, hogy mi a fenéért nem hívott inkább egy taxit, de lerakta, gondolom azért mert lemerült a telefon..Na mindegy elmegyek értük...Felmentem szólni Amy-nek és Niall-nek, hogy el kell menjek értük.Elindultam a parkba a kocsimmal.Meg is találtam Harry-t meg Lisa-t a tó mellett, de szerintem nem éppen a legjobb pillanatban érkeztem.



             *Harry szemszöge*


Éppen futottam a parkban, amior összefutottam Lisa-val aki a vásárlásból jött haza.Oda jött hozzám és leültünk a tó melletti parkba.
-Szia Harry, te meg, hogy hogy itt vagy?? -kérdezte 
-Csak kijöttem futni egyet.És te?Hogy hogy nem haza mentél? 
-Ja hát mindjárt lemerül a telóm és gondoltam haza jövök gyalog és akarok enni egy  fagyit azért jöttem erre. - amikor ezt kimondta egy fény csillant meg előttünk.Amikor oda néztünk vagy 4 lesifotós kattogtatta a kameráját.Én ugy megijedtem hogy véletlenül belöktem a vízbe nem haboztam reflexből utána ugrottam és már nem érdekeltek a fotósok.Amikor nevetve kiszálltunk a vizből észrevettem, hogy a telefonom csurom víz és nem is müködik.
-A francba a telefonomnak annyi....-káromkodtam mert kicsit ideges lettem, de ránéztem Lisa-ra és megint nevetni kezdtem.
-Tessék itt az enyém, de mindjárt lemerül ezért csak egyet hívhatsz - remek olyan minthogyha egy aranyhaltól  csak egyet kívánhatnék.Úgy döntöttem felhívom Louis barátomat.Megbeszéltem vele, hogy jőjjön értünk.Leültünk ezután a parkba és még hülyültünk.Adtam egy puszit csak úgy Lisanak.
-Ezt meg mért kaptam?- nevetett.
-Nem tudom..Csak úgy.- mondtam kicsit elpirulva.
-Ja persze te csak ugy puszilgatsz mi? xd - nevetett.
-Nem Lisa bevallom neked az igazat....Az az igazság, hogy kedvellek.Nagyon kedvellek és ez szerintem több mint barátság....-vallottam be neki mindent.
-Harry én is többet érzek mint barátság...Pedig az elején nem voltam oda érted...de jó fej vagy nagyon és megértesz meg minden...-egy csókkal hallgatattam el a mondókáját.Visszacsókolt.Annyira csodás volt minden...addig ameddig a kedves Tomlinson meg nem jelent..Remek..mindig "jókor" jön.
-Sziasztok tubicájim! - köszöntött gúnyosan
-Szia Louis.... - köszöntöttem unottan. - mehetünk?? Ugye nem gyalog jöttél?
-De gyalog jöttem. 
-Nem mondod ugye komolyan??? -akadtam ki ezen a tökfejen.
-De én tudod, hogy mindig komoly vagyok -kacsintott egyet.
-Tomlinson ne szorakozzál!!!!Hoztad a kocsiit??? - kérdeztem már icipict dühösen.
-Ne parázz itt van na gyertek. - amikor ezt kiejtette a száján megnyugodtam.A kocsiban egész úton csendd volt amit Louis tört meg:
-Na és Lisa, Harry jól csókol??hmm? 
-Hát nem is tudom...- kiváncsi voltam a válaszra ami nem kezdődött valami biztatóan. - Igen.Nagyon is jól.
-És most ti jártok vagy mi?- kérdezte boobear
-Nem is tudom....-mondta, de én félbeszakitottam
-Igen járunk!-kacsintottam rá.Gondoltam hihetnék ezt a többiek.Miért is ne??Amikor hazaértünk már mindenki otthon volt és éppen filmet néztek.Mindenki ott volt kivéve Niall.
-Sziaaasztooook!Meghoztam a szerelmes párt! -köszönt kicsit túl hangosan Louis.
-Szerelmes páár??- nézett rám értetlenül Rachel és Amy.
-Igen! Harry és Lisa járnak.
-Nem járunk te idióta a kocsiban csak  szivattunk!!!-világosítottam fel Louis-t.
-Aham persze...Biztos..
-Nyugi emberek tényleg nem járunk! - mentett ki a helyzetből Lisa.- Na de én megyek is haza.Sziasztok!-köszönt el Lisa, de én utána mentem még.
-Lisa várj!Én csak azt szeretném megkérdezni, hogy nincs kedved eljönni velem holnap mondjuk moziba?
-Holnap nem jó, de Kedden igen!Holnap táncórám van és későn érek haza.
-Okés akkor addig majd még beszélünk!Sziaa!
-Sziaa!- köszöntünk el egymástól.Visszamentem a többiekhez.Egy valakit hiányoltam már csak.
-Srácok, Niall merre van?? 
-Asszem át ment Emma-hoz. -válaszolt Liam.Jajj itt is izik a levegő.Becsatlakoztam én is a filmezésbe ami elég izgi is volt.







     *Emma szemszöge*


Amikor hazaértem anya már nagyon aggógott értem.Megölelt, de nem is szidott le.
-Hála az égnek, hogy itthon vagy és semmi bajod nincsen.Tudod kinek az anyukája hívott fel?? - köszöntött anyu.
-Naa?
-Emily -é.És Emily jövőtől újra iskolába fog járni még hozzá abba az iskolába ahova te!Valószínűleg osztálytársak lesztek mert magántanulóként, letudta tenni a vizsgákat és nem kell évet ismételjen.És ami a még jobb....Ide költöztek a szomszéd utcába!!!!!!!! -el sem hittem amit anyu mondott. -És ma átjön Emily egy kicsit.
-Uristen!!!Nagyon örülök ő maradt meg nekem csak a legjobb barátaim közül....Bár őt is majdnem elvesztettem.....Körülbelül fél óra múlva csöngettek.Rohantam le a lépcsőn ajtót nyitni!
-Megyek-kiabáltam le a lépcsőn.Amikor kinyitottam az ajtót nem Emily állt ott hanem Niall.
-Szia!Aggódtam érted!Ugye jól vagy?Bejöhetek? -kérdezte gyorsan Niall.
-Szia gyere be! -bementünk és leültünk a kanapéra. -Semmi bajom!Jack nem bántott sőt...Mindegy az a lényeg, hogy jól vagyok és aranyos vagy, hogy aggódtál értem.
-Én ma voltam abban a házban ahol Jack volt!És azt mondta, hogy most ti elvagytok foglalva valamivel....Ugye nem???? 
-Nem dehogyis...Megcsókolt igen...és visszacsókoltam nem tudom, hogy miért....De az a lényeg,  hogy nem volt semmi komoly és én is jól vagyok.Viszont emlékszek amikor meséltem a régi barátaimról akik meghaltak?Köztük volt Emily, de ő túl élte csak majdnem lekellett amputálni a kezét és ez nagyon megviselte, ezért magán tanuló lett és pszichológus is járt hozzá...Na ő szeptembertől az osztálytársam lesz mert ide költöztek egy utcával lejjebb.És ma átjön hozzánk és itt alszik - ahogy ezt kiejtettem a számon újból csöngettek.-Itt is van -rohantam kinyitni az ajtót
-Emilyyyy!!!!!!!!!!!!!!





Emily Bruke 


*************************************************************************

Na remélem tetszett ez a rész is!!:D 3 lájk 2 komment után hozom a kövit:))




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése