2013. június 26., szerda

18.fejezet - Döntések sorozata

Sziasztok!Már nagyon nagyon közelítünk az 1000 oldalmegjelenítéshez!Itt a kövi rész és még pénteken írok egy dupla részt, mert szombaton elutazok és nem fogok tudni írni!:/Na de jó szórakozást a maihoz.
****************************************************************************



                     *Niall szemszöge.*
Örültem annak, hogy Emma-nak Jack tetszik, mert így nem kell annyit vaciláljak.Na de mindegy is beszélnem kell Emily-vel.Elvonultam vele is a konyhába amíg a többiek beszélgettek.
-Emily el kell neked mondanom valamit...- kezdtem bele a mondókámba - Az van, hogy lehet,hogy csak egy napja ismerlek, de nagyon megkedveltelek.... - ekkor közelíteni kezdtem az arca felé és szám a szájára tapadt...Megcsókoltam és engedte,sőt visszacsókolt.Rövid csók volt, de annyira jó.amikor eltávolódtak ajkaink csak ennyit mondott.
-Niall én is megkedveltelek ez alatt az egy nap alatt.. - mondta 
-Figyelj lenne kedved eljönni velem ... - kezdtem el mondani, de belém folytotta a szót Liam
-Madárkáim mindenki látta a csókotokat ha nem zavar de mindegy :D És nagyon kis cuksik vagytok! -kezdett el cukkolni.Elpirultam majd Emily-vel kiviharoztunk a házból és folytattam a mondatomat.
-Lenne kedved eljönni velem esetleg moziba ma este? - böktem ki végül.
-Igeeeeen!!!! - mondta és a nyakamba ugrott.Olyan kis aranyos volt.





         *Harry szemszöge*

olyan 2 óra lehetett, amikor hazaértek Amy és Liam szülei.Odarohantam hozzájuk a kezemben Samuval úgy körülbelül, mint egy5 éves
-Jónapot Mr és Mrs.Payne!Megtarthatjuk Samut???????? kérdeztem és a macskát kicsi felemeltem.
-Ő lenne Samu?-kérdezte rá mutatva Amy anyukája.
-IGeeeeeeeeeen!- válaszoltam kb tényleg úgy mint egy 5 éves.
-Hát nem is tudom.Drágám?Te mit mondasz.
-Ha megtanítjátok,hogy szobatiszta legyen akkor igen,de ha valamit kárt okoz a házban vagy ilyesmi akkor repül a Samu ! -mondta végül a döntését Mr.Payne. Nagyon boldgo voltam ezért elkezdtem ugrálni örömömben a nappali felé.



        *Niall szemszöge*

Estis nem sok m inden történt.Én kinéztem egy jó filmet, majd felhívtam Emily-t,hogy az jó lesz e.Megvettem a jegyeket, majd elkezdtem készülődni.6-ra átmentem Emily-ért.Nagyon jól nézett ki mint úgy álltalában.
-Indulhatunk? -kérdeztem
-Természetesen. -mondta és megfogtam a kezét majd elindultunk.A moziban vettem egy óriás popcornt  magamnak, és egy kicsit Emilynek.Beültünk a terembe.A film egész jó volt, de én nem a filmet néztem...A mozizás után, úgy döntöttem,hogy mutatok egy helyet Emily-nek, amit nagyon szeretek.Egy régi be nem fejezett épület.Nagyon kis hangulatos.Van ott egy kanapé,egy égősór és egy régi tv ami persze nem működik.Leültünk Emily-vel a kanapéra.Éppen magakartam csókolni amikor valami hatalmas nagy zaj lett.Én elugrottam De Emily ott sikitozott.Nem láttam semmit, a portól de amikor kitisztult a levegő, csak annyit vettem észre, hogy az épületről egy fal darab ráesett Emily csuklójára.Ott térdelt a földön és a csuklója beszorúlt.
-Emilyyyyyy!!!!!!





****************************************************************************
Na remélem tetszett és bocsi, hogy ez ilyen rövidkére sikerült de a legközelebbi az hosszabb lesz!





                    



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése