2013. június 25., kedd

17.fejezet - Az új családtag és Niall terve

Sziasztok!Itt is van a kövi rész!Jó olvasást!!
*****************************************************************************



                      ,,-Emilyyyy!!!!!!!!!!!!!!"



         *Emily szemszöge*

-Emmaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! - köszöntem rég nem látot barátnőmnek és potyogni kezdtek a könnyeim a meghatódságtól.Megöleltem szorosan és ott álltunk az előszoba közepén elengedtem és köszönt anyukámnak és én is az ővének.Amikor bementünk a nappaliba ott ült a kanapén egy szőke hajú kék szemű srác.Annyira ismerős volt.
-Emily, ő itt Niall Horan és jelenleg a szomszédban lakik, Liam Payne-nél és a többiek is ott laknak.Mármint vendégségben vannak Liam-nél.-na ekkor leesett, hogy honnan is olyan ismerős!El sem hittem, hogy itt űl a legjobb barátnőm kanapéján Niall Horan.
-Szia Niall!Az én nevem Emily Bruke!
-Szia Emily!Niall Horan vagyok és örülök, hogy megismertelek.-annyira aranyos volt!Bevallom őszintén, hogy csak egy pár számukat hallottam, de nem nagyon volt időm, hogy utánuk nézzek.De amikor belenéztem azokba a szép kék csillogó szemekbe.Elvarázsolt.Leültünk a kanapéra beszélgetni.Sokáig elvoltunk amíg a szülök a konyhában beszégettek.
-Emily mért van még mindig bekötve az a csuklód?? - kérdezte Emma.
-Ja mert egy hete lb megnyilt a sebem és elkellett menjünk orvoshoz , és azt mondta a doktor úr, hogy maradjon rajtam egy két hétig és majd menjünk vissza.
-Értem.akkor ezek szerint semmi komoly baj ugye?- kérdezte aggódóan Niall.Nagyon kis cuki volt.Egy csomót hülyültünk és beszélgettünk együtt.



                                                            *Ekőzben a konyhában*



              *Mrs.Bruke (Madison) szemszöge*


Amíg a gyerekek beszélgettek a nappaliban, mi elvonultunk a konyhába.
- Múlthéten voltunk az orvosnál Emily keze miatt, mert felszakadt a sebe!
- Jujj!És mit mondott az orvos? - kérdezte Clara.
-Ha nem gyógyúl és nem lesz jobb péntekig amikor megyünk vissza, akkor már biztos, hogy elfertőződött...És ha nem tudnak rajta segíteni lehet hogy le kell amputálják neki csuklótól lefele....De ezt ő nem tudja és nem is akarom még ezzel terhelni..De te se mondd Emma-nek kérlek.
-Jó nem  mondom el ne aggódj.
-Viszont mi megyünk is szerintem mert még el kell ugorjunk az éjjel nappaliba tejért.
-Rendben. -mondta majd elindultunk a nappali felé ahol a gyerekek nagyon jól érezték magukat.
-Emily!Gyere mennünk kell.
-De anya hagy maradjunk még egy kicsit!! - könyörgött.
-Nem , nem mert még be kell menjünk az éjjel nappaliba is és már későre jár.Kösszönj el szépen a barátaidtól.
-Hát akkor örülök, hogy megismertelek Niall,és remélem majd még találkozunk!Szia Emma!- ölelte meg barátnőjjét és én is elköszöntem Calra-tól.






               *Niall szemszöge*


Emily után én is hazamentem.Felmentem a szobánkba és gondolkodtam elég sokat a mai napon.Őszinte legyek?KÉt lány is tetszik....De csak egyik tetszhet igazán.....Ez olyan mintha egy csodás csoki torta, vagy egy isteni finom fánk között kellene döntsek.Na jó nem szép dolog a lányokat kajához hasonlítanom.Meg is van mit fogok csinálni!!
Ma nagyon megtetszett Emily, és Emma is, de ő már régebb óta.Lefogom őket tesztelni, hogy melyiknél van a legtöbb esélyem.Először holnap Emmahoz fogok közledni és megcsókolom és ha vissza csókol akkor már van esélye aztán áthívom Emily-t is mert cseréltünk számot és valahogy őt is megcsókolom ha ő is visszacsókol akkor eldöntöm, hogy melyikükkel érzem jobban magamat.Ennyi megvan oldva.Kicsit furcsa terv, de egy próbát megér.Még gondolkoztam egy kicsit aztán hamar elaludtam.



                                                            *Másnap reggel*



         *Harry szemszöge*


Amikor felkeltem még Zayn és Niall aludt.Gondoltam lemegyek a konyhába.Amikor leértem csöngettek, gondoltam kinyitom.Amikor kinyitottam az ajtót nem volt ott senki körül néztem és a lépcső alatt ott állt egy doboz.Odamentem és felvettem.Egy édi bédi cuki muki aranyos kiscica volt benne.És egy üzenetet találtam a dobozon: Nem tudom gonját viselni ennek a kis cicusnak és gondoltam, lerakom ide az ajtó elé talán ti tudtok rá vigyázni és ha nem, akkor  adjátok oda valakinek aki szívesen  vigyáz rá.
Nevet nem írt a cetlin de nem is érdekelt.Fogtam magam és bementem a házba.Felmentem a cuki kis cicával a kezemben és rá raktam Niall vállára.
-Úristen m iez!!???-riadt fel és a sikitozására Zayne is felébredt.
-Meglepetés!Találtam az ajtó előtt egy  cuksi kis cicát, akinek nevet kéne adni ezért öltözetek fel és gyertek le a konyhába. -utasítottam a fiúkat.Aztán bementem Amy-hez aki már fent volt és át is volt öltözve.
-Amyyyy nézd kit hoztam!!!! - adtam neki oda a macseszt
-Szia Harry!Jujj honnan van ez a kis csöpség??
-Valaki csöngetett  és  egy dobozban volt a lépcső előtt de embert nem láttam csak egy cetli volt a dobozon és ugye megtarthatjuk??? - hadartam el.
-Hát erről nem én döntök.Majd megkérdezzük anyuékat.De szerintem megfogják engedni.
-Okééés!Akkor gyere le te is a konyhába, hogy megbeszéljük a nevét. - mondtam miközben elvettem tőle a cicátmat és szóltam még Liamnek és Louisnak is.Megkértem Niall-t hogy hívja át Emma-t is. és Amy-t, hogy ő meg Rachelt.
Amikor mindenki itt volt már akkor leültünk a nappaliban.
-Nos köszöntelek titeket és bemutatom nektek családunk új tagját- mondtam kcsit hivatalosan.- Kérek 3 név tippet és megszavazzuk hogy melyik legyen.
-Legyen süti!!!! -mondta Niall.
-Legyen inkább....Fiú vagy lány? -kérdezte Liam.Megtekintettem cicusom nemét és megállapítottam, hogy kandúr.
-Akkor legyen samu? -mondta végül Liam.
-Vaaaagy.Legyen inkább Borsi!!!! -mondta Emily.
-Jó megvan a három név szavazzunk. -mindenki leírta egy lapra, az a nevet amelyik tetszett neki.Összeszámláltam a szavazatokat és kihirdettem az eredményt.
-Éééés a nyertes név.....SAMUUUUU!!!-mondtam úgy mint ahogy az xfaktorban szokták.



Samu láthatólag nagyon örült a nevének.Ott játszottunk vele amikor Emma és Niall eltüntek.



      *Emma szemszöge*


Nagyon kis cuki volt Samuka.Úgy döntöttem viszont, hogy Niall-nek elmondom, hogy mit is érzek Jack iránt.
-Niall figyel ide nem tudom,hogy hogy fogod fogadni ezt az egészet, de nagyon megkedveltem Jack-t.Este is beszéltem vele telefonon vagy 1 órát és kibékült a szüleivel képzeld.Szóval úgy döntöttem,hogy adok neki egy esélyt és tudom, hogy tetszek neked és ezért gondoltam,hogy elmondom.
-Ja oké.Ahogy gondolod én nem szólok bele.- fogadta egész jól a dolgojat és csak mosolygott.Amikor visszamentünk a nappaliba Niall félre híva Emily-t is a konyhába.Vajon mire készülhet??

***************************************************************

Na remélem tetszett és most felteszek egy kérdést: 


Szerintetek mit fognak szólni Amy és Liam szülei az új családtaghoz?





















   

    



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése