2012. augusztus 24., péntek

1.fejezet - A nyár kezdete

Sziasztok!
A nevem Amy Payne .Jövő héten leszek 16 éves.Már alig várom a holnapot mert haza jön Liam (igen Liam Payne a one direction-ből) bátyám és a banda többi tagja.Végre ezen a  nyáron jobban megismerhetem őket.Na de megyek mert holnap korán kell kelljek. :)


*********************************************************************************

                                                                 *Amy szemszöge*


Pontban 7 órakor megszólalt a telefonom ébresztő órája.Nagy nehezen kikeltem az ágyból.Letusoltam,megfésülködtem és átöltöztem aztán szaladtam le a konyhába.
-Jó reggelt kicsim!Segítenél megteríteni? A bátyádék 20 perc múlva itt vannak.-hallottam meg anya hangját a konyhából.
-Rendben anyu!-válaszoltam.Aztán gyorsan megterítettem az asztalt.Megszólalt a csengő én pedig rögtön az ajtóhoz rohantam ,de kiderült hogy csak apa hozta meg a friss kenyeret.Egy öt perc múlva újra csöngetek akkor már apa nyitott ajtót.
-Sziasztok fiúk gyertek be kész a reggeli.-mondta apa.Nial gyorsan ledobta a cuccát és már szaladt is a konyhába.
-Jellemző..-mondta louis-Szia a nevem Louis!- köszöntött.
-Szia Amy vagyok örvendek!-mutatkoztam be neki és egymás szemébe néztünk.Aztán sorba mindenki bemutatkozott.Végül kedves bátyám köszöntött:
-Szia hugicám!Rég láttalak! megnőttél!-köszöntött azzal a jó öreg "hogy megnőttél" szöveggel .
-Szia Liam..-mondtam kicsit unottan aztán megöleltem.Leültünk reggelizni.Reggeli után felhívtam Rachelt a legjobb barátnőmet, hogy a fiúk megjöttek és ,hogy jöjjön át.Egy 10 perc múlva becsöngetett.
-Szia Amy!
-Szia Rachel!Gyere be!-köszöntöttem.-Fiúk ő itt Rachel.
-Szia!-köszöntek kórusban,aztán egyesével bemutatkoztak neki kivéve Liam, mert ő már ismerte.Tudni kell , hogy Rachel elég rég óta bele van zúgva a bátyámba.
-Amy,Liam mutassátok meg a szobáikat a srácoknak!-mondta aztán anyu.Felbaktattunk az emeletre.


                                                                    *Liam szemszöge*


Bevezényeltem Louist és Nialt az én szobámba és megmutattam az ágyukat.Eközben Amy Harrynek és Zaynnek mutatta meg a vendégszobát.
-Ma mitcsinálunk?-kérdezte Louis.
-Szerintem nézzünk meg egy filmet.-ajánlottam.
-Rendben ,-mondta Nial- de együnk mellé valamit mondjuk popcornt mert éhenhalok!
-De most reggeliztünk Nial! Hogy lehetsz még mindig éhes?-kérdeztem.
-Csak egy tükörtojást ettem...-válaszolt Nial mi meg elkezdtünk rajta nevetni.



                                                          *Rachel szemszöge*

Amíg Amy Megmutatta Harryéknek a szobájukat addig én bementem az ő szobájába és leültem az ágy szélére.Elgondolkodtam.Annyira örültem , hogy végre Liam vissza jött.A szobába belépett Amy és leült mellém az ágyra.
-Mért nem mondod el neki?-kérdezte én meg eléggé meglepődtem.
-De hát mit?És kinek?
-Liamnak, hogy tetszik neked!Szerintem neki is tetszel.-válaszolt én meg eléggé elpirultam....-
-Nem mondom még elneki és kész!-mondtam neki határozottan.
-Jó te tudod...-mondta..
-Nem jöttök filmet nézni?-Jött be Louis.
-De.. jövünk persze!-mondta kissé elpirultan és zavartan Amy.-egy pillanat.-aztán becsukta az ajtót.
-Elvörösödtem?-kérdezte Amy.
-Csak egy kicsit.Látom , hogy tetszik neked Louis.-mosolyodtam el aztán kimentünk a szobából és lementünk a nappalib.






Na remélem tetszett az1.rész!:) Sok munkám van benne. Holnap jön a következő!Addig is jó olvasást ! :D

2 megjegyzés: