2012. augusztus 28., kedd

4.fejezet - Lisa hazatér

          Sziasztok!Bocsi , hogy késett a 4. fejezet csak nem voltunk itthon.Na de remélem tetszeni fog. ;)Jó olvasást!:D

*********************************************************************************************


            "-Louis Louis! Kelj fel baj van! - ébresztettem fel Louist aki értetlenül és kómás fejjel nézett rám."

                                                             *Louis szemszöge*


-Louis.Louis ! Kellj fel baj van! - hallottam meg az éjszaka közepén Amy hangját.

-Milyen baj van az éjszaka kellős közepén!? - érdeklődtem kómásan.Amy megragadta a karomat és felráncigált az ágyamból.
-Louis figyelj  ide!Velem kell jönnöd most!Rachel és Liam bajban vannak! - adott választ Amy.
-Hogy mi??  Elrabolták őket vagy mi? - mosolyodottam el.
-Louis ez komoly gyorsan öltözz át és gyere! - parancsolt rám Amy.Gondoltam mivel már úgyis ki ment az álom a szememből vele tartok.Gyorsan felöltöztünk és elindultunk.
-De pontosabban hova is megyünk? - kérdeztem.
-A rendőrségre!De út közben mindent elmondok!-válaszolt és elmesélte , hogy mi történt.
-Már értem.Na vigyük haza őket. - sétáltunk be a rendőrség ajtaján.
-Jó estét!Rachel McClarck-ért és Liam Payne-ért jöttünk!-mondtam elég hivatalosan.
-Ja persze!Rachel McClarck , Liam Payne! - hívta ki őket a rendőr. - Írják alá ezeket a papírokat , hogy elvihessék őket. - mondta a rendőr.Aláírtuk és haza indultunk.Mindenki csendben volt útközben.
-Na hazaértünk remélem anyáék nem vették észre! - mondta Liam.Beléptünk az ajtón de csak Niall-el találkoztunk a konyhában aki éppen nasizott.
-Ti meg?Hol voltatok? - kérdezte Niall meglepetten.
-Hosszú történet!- Mondta Amy.Aztán gyorsan felmentünk a szobáinkba.
~valahogy beszélnem kell Amyvel!El kell mondjam neki mit érzek iránta.-gondoltam magamban miközben baktattam fel a lépcsőn.



                                                                   *Amy szemszöge*


Felmentünk a szobánkba én meg elkezdtem faggatni Rachelt a randiról.

-Na megcsókolt?Milyen volt? Mondj el mindent! - támadtam le Rachelt , de ő már szinte aludt.
-Igen megcsókolt de majd holnap elmondom.. - mondta ásítva.
Másnap olyan Dél körül keltünk fel. Éppen indultunk le reggelizni Rachellel mikor Louis megállított egy percre :
-Jó reggelt vagy inkább napot?! - mondta nevetve Louis.Mivel már úgy is ebéd idő van - kezdett bele amikor Racehl félbe szakította.
-Amy én lemegyek majd megvárlak.
-Oké - mondtam.
-Na szóval arra gondoltam , hogy mivel már úgyis ebéd idő van elmehetnénk valahova ketten megebédelni - mondta Louis.Eléggé meglepett a dolog. A szívem egyre gyorsabban vert.Egy darabig csak bámultam a gyönyörű kék szemeit.Aztán végre kiböktem :
-Rendben. Benne vagyok..
-Szuper akkor egy 10 perc és indulhatunk! - mondta vidáman Louis.
-Sziasztok! - köszöntük el gyorsan a többiektől és be is csuktuk az ajtót mielőtt bármit kérdezhettek volna.
-Na és hova megyünk? - kérdeztem izgatottan.
- Mit szólnál ha piknikeznénk? - vetette fel.
-De nem is hoztunk Piknik kosarat!
-Van egy pékség ahol készítenek Piknik kosarakat is és elég jóban vagyok ott a pékkel is. - magyarázta el.
-Ez remek!Rendben!De messze van az a pékség?-kérdeztem
- Á dehogy itt van egy saroknyira. - mondta Louis.Ténleg kb egy saroknyira volt a pékség.Megvettük a kosarat aztán elindultunk a parkba.Ott leültünk egy árnyékos fa alá és megterítettünk.
-Olyan szép napunk van ma.Figyelj Amy , van valami amit elszeretnék neked mondani.Többször megpróbáltam erőt venni de valahogy nem  ment.Na szóval Amy te olyan szép és kedves lány vagy.És én nagyon kedvellek... - mondta Louis és az utolsó szónál elpirult , de szerintem én is..
-Louis én is nagyon kedvellek téged... - mosolyogtam és szerintem olyan vörös voltam mint egy paradicsom.Közel hajoltunk egymáshoz.Már majdnem megcsókolt mikor beindult a park locsoló rendszere.egy pillanatra meglepődtünk és felnevettünk.Aztán megcsókolt.Olyan romantikus volt.Mintha esőben csókolóztunk  volna.olyan 4 óra körül mentünk haza.



                                                             *Rachel szemszöge*


Liam és én egész délután azon gonolkoztunk hogy valyon hova tűntek Amy-ék mivel nem voltak otthon...

De egy idő után már meguntuk a gondolkozást és leültünk  tévét nézni és akkor megcsördült a telefonom.
Lisa volt!!! A legjobb barátnőnk!! Elkezdtem sikítozni mint egy retardált hülyegyerek.
-Mi az Rachel miért sikítasz??-kérdezte Liam és közben hülyén nézett rám
-Itt van Lisaaa-mondtam
-ÓÓ az király-mondta
Már rohantam is át a fiúkhoz, hogy közöljem velük a hírt.
Itt van Lisaaaa-mondtam megint
-Szuper! az meg ki?!-mondták unottan egyszerre
-majd meglátjátok-mondtam hadarva
Majd vissza mentem Liamhez nyomtam egy puszit a homlokára és rohantam át a szomszédba.




                                                          *Lisa szemszöge*



Végre itthon vagyok.Alig várom hogy lássam a lányokat!Meg persze Jack-et.Fel is hívom Rachelt:
-Szia Rachel!Lisa vagyok.Képzeld itthon vagyok!-köszöntettem
-Szia!!URISTEEEEN!!Tényleg?Á máris megyek át mert itt vagyok Amy-éknél de ő nincs itthon.Eltűnt Louissal na megyek szia!
-Ki az a Louis? - mondtam de már letette a telefont és 5 perc múlva csöngetett is.
-Szia képzeld itt van a One Direction!
-Szia! - öleltem meg - mondhatom szuper.... - mondtam kevésbé lelkesen.
-Te nem szereted őket? - kérdezte csodálkozva.
-Nem annyira de a Liamet mível kiskorom óta ismerem nem akarom megbántani. - mondtam.
-Hát jó!Amúgy képzeld én és Liam...hát járunk!! -  mesélt izgatottan.
-Tényleg?Na az tök jó végre bevallottátok egymásnak , hogy mit éreztek! - mondtam.
-Van egy ötletem gyere át Amyékhez és meglepjük!Nem szólunk neki , hogy itt vagy legyen csak meglepi! - vetette fel az  ötletet Rachel.
-Okés - mondta és már  a szomszédban voltunk.Üdvözöltem Liamet is aztán leültünk a kanapéra.Bemutatták nekem a többieket is.Niallt , Zaynet és Harryt.Olyan négy óra körül mejöttek Amyék is.
-Sziasztok megjöttünk!Lisa?? - érkeztek meg és Amy meglepetten köszöntött





Na remélem tetszett a történet és kíváncsiak vagytok az új szereplőre Lisára!Na majd a következő fejezetben több minden kiderül róla. ;) A&R








Lisa:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése