2012. augusztus 25., szombat

2. fejezet - Alakuló románcok

                      Sziasztok itt a második rész ! :D ezt már nem egyedül csináltam!Jó szórakozást reméljük tetszeni fog! :D A&R*


*********************************************************************************************



                "mosolyodtam el aztán kimentünk a szobából és lementünk a nappalib."

                                                           *Amy szemszöge* 



-Gyertek már lányok kezdődik a film!-kiabált nekünk Louis miközben baktattunk le a lépcsőn.Leültünk a fiuk mellé a kanapéra.A film után azon tanakodtunk , hogy mit csináljunk a nap hátra lévő részében.

-Én arra gondoltam , hogy grillezhetnénk egyet az új kerti sütőnkön!-vetette fel anya ezt a remek ötletet.
-Nekünk van új kerti sütőnk?-kérdezte meglepettem Liam.
-Igen van mivel a régit tönkre tetted kellett vegyünk egy újat.-válaszoltam gúnyosan.-Anya szerintem remek ötlet a grillezés de szerintem várjuk meg aput is míg hazaér addig mi elmegyünk a parkba oké?-adtam választ anya kérdésére is.Mindenkinek tetszett az ötlet , hogy menjünk el a parkba is.Egy 10 perc múlva már a parkban  voltunk.Séta közben összefutottunk az egyik osztálytársammal Stellával akinek az apja a helyi rádió , a Star FM igazgatója.Nem nagyon voltam jóban vele.Stella oda volt a One directionért.Amikor meglátta őket szinte elájult.A fiúk köszöntek neki, ő meg hebegve-habogva bemutatkozott nekik.Kivéve a bátyámnak mivel őt már ismerte.
-Jaj szia Liam.-köszönt ugy a bátyámnak mintha ezer éves barátok lennének. Tudni kell , hogy ezt azért csinálta  , hogy idegesítse Rachelt mivel sajnos tudja , hogy Rachelnek tetszik a bátám.
-Szia Stella..- lökte el magától óvatosan a lányt.
-Stella ne haragudj nekünk mennünk kell te meg menj vissza szépen apucikád stúdiójába.-küldtem el szépen ő pedig sértődötten tovább ment , de még vissza fordult egy percre :
-Sziaóka Liam ,majd este beszélünk ! Puszi!-mondta nyálasan.
-Elhányom magam....
-Nekem mondod..-mondta Liam
-Hé srácok nem eszünk egy fagyit?-kérdezte Niall.
-Jó ötlet!- mondtam.


                                                           *Liam szemszöge*


-Jó ötlet!- mondta az én kis hugicám.Most nagyon hálás voltam Amynek , hogy végre elküldte azt a kis elkényeztetett Stellácskát.Megszólalt a telefonom, anya hívott:

-Szia Liam ,gyertek haza mert itt vannak a nagyiék és apa is ha jött.
-Rendben anya már is indulunk.-és letettem a telefont.-Srácok mennünk kell mert átjöttek hozzánk a nagyiék.
-Jó induljunk.-válaszolt Amy.Egy 20 perc alatt hazaértünk
-Jaj szia Liam de rég láttunk!Hogy vagy?-köszöntött a nagyi.Aztán hasonló képen a nagypapám.
-Sziasztok!köszönöm jól és ti?-válaszoltam illedelmesen
-Mi is köszönjük!-mondta a nagyi.Végig az járt a fejemben, hogy hogy mondjam el Rachelnek ,hogy mit érzek iránta.Végül remek ötletem támad!mindenki sürgött forgott.Szinte mindenki bement segíteni anyának.
-Fiam -szólt apa -légyszíves figyeld a húst és forgasd is meg néha amíg én segítek a nagyinak.
-Rendben apa.-válaszoltam.Odamentem Rachelhez, hogy a kert végébe hívjam beszélgetni.Nagyon jól nézett ki!
-Szia beszélhetnénk?-mentem oda hozzá.
-Persze! Én is akartam veled beszélni.-válaszolt Rachel.
-Szóval már rég óta elakartam  mondani - kezdtem bele és eközben a kert végébe sétáltunk -hogy nagyon kedvellek.-böktem ki nagy nehezen.Erre ő nagyon elpirult.
-Én is nagyon kedvellek Liam...-mondta ami egy kicsit meglepett.Megfogtuk egy más kezét és már majdnem megcsókoltam mikor:
-LIAM PAYNE!!!!!!!-hallottam meg apa hangját. Oda néztem és a sütő lángokban állt!
-Jaj ne a sütő!- mondtam ijedten és oda rohantam.
-Megmondtam , hogy vigyázz amíg segítek a nagyinak!-mondta apa nagyon dühösen.-ezért 2 hét szoba fogság!!Nem mehetsz sehova a fiukkal és Amyvel 2 hétig!Drágám hozz gyorsan vizet és te pedig ne álldogálj ott ölbe tett kézzel segíts anyádnak!-erre én rohantam segíteni.

                                  
                                                       *Rachel szemszöge*


Pont megcsókoltuk volna egymást amikor.....

-LIAM PAYNE!-üvöltötte az apja.Liam azonnal rohanni kezdett és akkor vettem észre , hogy a vadonatúj sütő , amire figyelnünk kellett volna teljesen lángokban állt.
-Fiúk hozzatok vizet és Liam 2 hét szobafogság!-üvöltötte Mr. Payne.Teljesen elvörösödtem 
hiszen az én hibám , hogy Liam nem figyelt a grill sütőre!Amikor sikerült eloltani a tüzet láttam , hogy Louis megragadja Amy kezét és aggódóan kérdezi tőlle :
-Ugye jól vagy Amy?
-Persze!-válaszolta Amy fülig vörösödve.
-Akkor jó -válaszolta nyugodtan Louis és bement a fiukkal a házba. Odarohantam Amyhez megfogtam a pulcsiját és felráncigáltam a szobájába.
-Nem fogod elhinni!-mondtam nagyon izgatottan.
-Mi az? - kérdezte.
-Liam majdnem megcsókolt!-mondtam és erre mindketten elkezdtünk sikoltozni mire bejöttek a fiúk és kérdően néztek ránk...





Remélem tetszett ez a rész is!:) Holnap hozzuk a következőt! :D










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése